Pronko, M. A. (2014) O Banco Mundial no campo internacional da educação. En: PEREIRA, J. M. M. e PRONKO, M. (orgs.), A demolição de direitos:...
Pronko, M. A. (2019). Modelar o comportamento. RTPS: Revista Trabalho, Política e Sociedade, Rio de Janeiro, v. 4, n. 6, p. 167-180, jun....
Romero, S.A. y Ojeda O.R. (2024). Del estado como garante de la continuidad pedagógica a un paso de la anarco educación. Journal of Supranational...
Saura, G., Lima, P. y Arguelho, M. (2024). Imaginarios sociotécnicos en educación: inteligencia artificial y transformación digital. Journal...
Scaff, E. y Brás, C. (2024). Post-pandemic education in Angola and Brazil. Journal of Supranational Policies of Education, 20, 31-50. https://doi.org/10.15366/jospoe2024.20.002
Williamson, B. y Hogan, A. (2020). La comercialización y la privatización en y de la educación en el contexto de la COVID-19. Internacional...
Williamson, B.; Eynon, R. & Potter, J. (2020). Pandemic politics, pedagogies and practices: digital technologies and distance education...
Zancajo, A., Verger, A. y Bolea, P. (2022), Digitalization and beyond: the effects of Covid-19 on post-pandemic educational policy and delivery...