Introduction: Tense, Aspect and Modality in Second Languages (TAML2). Recent Applied Studies
Lucía irene Quintana Hernández, Beatriz Rodríguez Arrizabalaga
págs. 1-5
Expanding the Definition of Aspect in L2 Acquisition: Assessing Advanced Levels of Competence to Understand Aspectual Knowledge
Rafael Salaberry
págs. 7-16
Ibán Mañas Navarrete, Elisa Rosado Villegas, Natalia Fullana, Svetlana Alexeeva
págs. 17-37
Target Variation as a Contributing Factor in TAML2 Production
Paz González, Carmen Kleinherenbrink
págs. 39-51
The Use of the Progressive in Light of the AH in Monolingual EFL-Instructed Spanish Learners at University Level: A Longitudinal Learner Corpus-Based SLA Study
María Belén Díez-Bedmar
págs. 53-69
The Role of Metonymy in Teaching the Spanish Verbal System to L2/FL Learners of Spanish
Alejandro Castañeda Castro, Adolfo Sánchez Cuadrado
págs. 71-94
An SLA-Informed and Cognitive Linguistic Approach to the Teaching of L2 Catalan Tense-Aspect
Llorenç Comajoan Colomé, Ares Llop Naya
págs. 95-120
Mónica Blanco Ruiz, Mercedes Pérez Serrano
págs. 121-133
págs. 135-141
Research on the Trends and Hot Topics of American Applied Linguistics: Analysis of the Changes of Strands and High-Frequency Words in AAAL Annual Conferences from 1999 to 2019
Bei Jin 金蓓, Liulin Zhang
págs. 143-151
‘Fraktur’, ‘Kurrent’, ‘Sütterlin’ und ‘Antiqua’: Schriftarten und Zweischriftigkeit in alten Deutschlehrwerken
Rolf Kemmler, María José Corvo Sánchez
págs. 153-172
Discursive functions and constructionalization of independent "subordinate" sentences in Spanish
Catalina Fuentes Rodríguez
págs. 173-184
págs. 185-194
Acerca de las funciones de ahora sí que/ora sí que como introductor de polifonía
Josaphat Guillén Escamilla
págs. 195-202
Sira Hernández Corchete
págs. 203-214
Marta León-Castro Gómez
págs. 215-226
Interrelación entre los hiperónimos e hipónimos de los colores en español y en chino: Un análisis comparativo desde la perspectiva cognitiva dentro de las unidades fraseológicas
Lingzhi Nie, Ya Li
págs. 227-248
Congreso Internacional Estudios Filológicos y Lingüísticos (EFL)
Círculo de Lingüística
págs. 249-249