págs. 1-2
págs. 3-9
La relació clínica-educació dins del marc escolar: susceptibilitats i punts de trobada
Josep Maria Brun
págs. 10-20
Construir el suport a la inclusió dins l’aula amb equips d’aprenentatge cooperatiu
Mercè Juan Millera, José Ramón Lago, Jesús Soldevila Pérez
págs. 21-32
Els centres d'educació especial, suport a la inclusió
Climent Giné Giné, Josep Font i Roura, Ascen Díez de Ulzurrun Pausas
págs. 33-47
David Durán i Gisbert, Mariona Corcelles-Seuba, Ester Miquel i Bertran
págs. 48-59
Sònia González, Núria Farrés, Alba Calvo, Núria Monreal, Marina Mestres, Elisabet Sánchez Caroz
págs. 60-72
págs. 73-83
Els processos d’indagació cooperativa en els centres escolars: valoracions d’algunes experiències
Eva Liesa, Paula Mayoral Serrat
págs. 84-95
págs. 96-103
No és possible innovar sense indagar
M. Àngels Cifre Ruano, Laura Guillamón Colomé
págs. 104-110
págs. 111-115
Les pautes de treball per la implementació de l’aprenentatge cooperatiu: una experiència d'innovació educativa
Roger Ballús, Gemma Vallés
págs. 116-124
POÉTICA CORPORAL. Psicomotricidad. Cuerpo en movimiento, cuerpo en relación: Núria Franch. Ediciones Octaedro. Barcelona, 2018
Jaume Forn i Rambla
págs. 125-127
Del Padre al iPad: Familias y redes en la era digital: J.R. Ubieto (ed), R. Almirall, F. Borràs, L. Ramírez, F. Vila. NED Ediciones. Barcelona 2019
Jaume Forn i Rambla
págs. 128-130
Teresa Huguet
págs. 131-133