págs. 1172-1180
Policy labs in Europe: Political innovation, structure and content analysis on Twitter
págs. 1181-1192
Communication of European populist leaders on Twitter: Agenda setting and the "more is less" effect
págs. 1193-1202
Agenda temática y Twitter: elecciones presidenciales en América Latina durante el período 2015-2017
Paulo Carlos López López, Javier Vásquez González
págs. 1204-1214
Gestión de la campaña de las elecciones generales de 2016 en las cuentas de Twitter de los candidatos: entre la autorreferencialidad y la hibridación mediática
págs. 1215-1224
Politics, hackers and partisan networking: misinformation, national utility and free election in the Catalan independence movement
págs. 1225-1238
págs. 1239-1247
The relationship between participation in forums and blogs of political debate on the internet and the monitoring of political information in professional media: Temporal analysis 2011-2016
págs. 1248-1256
págs. 1257-1268
Monologues in the conversational era: Assessing the level of dialogic communication that big firms are reaching on social media
págs. 1270-1280
Investigación en comunicación en revistas científicas en España (2005-2015): de disquisiciones teóricas a investigación basada en evidencias
Manuel Goyanes Martínez, Eduardo Francisco Rodríguez, Gloria Rosique Cedillo
págs. 1281-1291
La estrategia de engagement de Netflix España en Twitter
Erika Fernández Gómez, Juan Martín Quevedo
págs. 1292-1302
Las series de televisión españolas ante la llegada de los servicios VOD (2015-2017)
Concepción Cascajosa Virino
págs. 1303-1312
págs. 1313-1322
Los periódicos españoles como fuente de referencia en Wikipedia
David Rodríguez Mateos, Tony Hernández Pérez
págs. 1323-1333
Variables conductoras de la industria editorial española
Marta Magadán Díaz, Jesús Israel Rivas García
págs. 1335-1345
Fake news, ¿amenaza u oportunidad para los profesionales de la información y la documentación?
Alexandre López Borrull, Josep Vives i Gràcia, Joan-Isidre Badell
págs. 1346-1356
págs. 1358-1367