págs. 1-2
Aprendre a partir de textos: preguntes per fomentar l'aprenentatge
Isabel Solé i Gallart
págs. 3-14
págs. 15-30
págs. 31-41
Construir el camí, de la indiferència a la participació, dels alumnes perduts a l'aula
Imma Balart Colom
págs. 42-49
Detecció de factors de risc en l’àmbit escolar: estudi pilot
Lourdes Busquets Ferré, Marta Jodar, Anna Ascaso, Iris Garcia Martinez, Glòria Jofresa, Pietat Ortíz, Jordi Artigue, Eulàlia Arias Pujol, Gemma Sala Sebastiá
págs. 50-64
págs. 65-69
Una anàlisi de la tradició del Tió de Nadal i el seu ús com a recurs a l'escola
Olga Malas Tolsá, Khaled Malas Tolsa, Maritxell Ribas Grèbol
págs. 70-79
La convivència positiva a l'escola des d'una mirada restaurativa
Àngels Grado Pérez
págs. 80-90
L' enfocament restauratiu global. De la teoria a la pràctica. Desplegament pilot a l'Institut Seguí
Mònica Albertí Cortés, Olga Zabala
págs. 91-111
Programa PDA BULLYING, una proposta de bones pràctiques per a superar l'assetjament escolar
Ramiro A. Ortegón Delgadillo, Oriol Julià Aguarón, Laura Torrella Llauger
págs. 112-122
Formació als Equips d’Assessorament Psicopedagògic del Consorci d’Educació de Barcelona
Carme Escudé i Miquel, Jordi Collell i Caralt
págs. 123-126
Eva Bitlloch Aurich, María Noguera
págs. 127-134
Cara o cruz. Conviviendo con un trastorno mental. Lou Lubie. Norma editorial, Barcelona, 2018
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
Cara o cruz.Conviviendo con un trastorno mental
Lou Lubie
2018
págs. 135-136
págs. 137-138