págs. 6-9
págs. 16-26
L’avaluació de l’impacte de la cultura
Elena Costas-Pérez, David Márquez Martín de la Leona
págs. 27-34
Recerca i innovació en les indústries culturals i creatives
Xavier Cubeles Bonet
págs. 35-40
El finançament de la cultura: la situació catalana en el context internacional
págs. 41-48
págs. 49-55
El col·leccionisme i el mercat de l’art a Catalunya: passat i present
Artur Ramón Navarro
págs. 56-62
págs. 63-72
págs. 74-81
La cultura al servei de l’empresa: el catàleg Impulsa de la Fundació Catalunya Cultura
Maite Esteve i Torró
págs. 83-84
Cercle de Cultura: un espai de reflexió i diàleg per sumar visions i esforços
Jordi Pardo
págs. 85-86
págs. 87-90
págs. 92-95
págs. 97-101
La cerca de l’eficiència cameral en la promoció de l’activitat econòmica
Ramon Talamàs Jofres
págs. 102-102
págs. 103-112
De “De la Sabana a Mart” a “Entre el Paradís i l’Apocalipsi”
Es reseña de:
Entre el paradís i l’apocalipsi. L’economia de la intel·ligència artificial
Xavier Sala Martín
Rosa dels Vents, 2025
págs. 114-115
págs. 116-116