O impulso da pertença: a influência da identidade social na compra por impulso de jovens Portugueses
Rita Gonçalves
, Samuel Lins
, Sibele D. Aquino
, Luana Elayne Souza
págs. 521-531
págs. 532-541
págs. 542-555
págs. 556-565
Dinámica de éxito del crowdfunding no financiero en un contexto emergente: el caso de Colombia
Patricia Márquez Rodríguez
, Vera J. Santiago Martínez, Alexander Elias Parody Muñoz
págs. 566-578
Determinantes de la propensión a comportamientos corruptos: un análisis experimental con mecanismo de castigo
José Santiago Arroyo Mina, Milton Fabián Castaño Muñoz
, Juan Fernando Álvarez
, Hollman Jurado Barco
págs. 579-589
Board composition and bank performance in a small island developing state: The case of Curacao
págs. 590-600
Influencers vs the power of the crowd: A research about social influence on digital era
Sandra Maribel Tobón Perilla
, Jesús García de Madariaga Miranda 

págs. 601-609
A influência do work engagement e da confiança, na transferência de conhecimento tácito: uma proposta de modelo
Letícia José Rodrigues Pinto
, Ana Veloso
, Ana Teresa Ferreira Oliveira
, Isabel Silva
págs. 610-621
¿Cómo afecta la innovación en la satisfacción y la lealtad hacia el establecimiento minorista?
Antonio Marín García
, Irene Gil Saura
, María Eugenia Ruiz Molina
págs. 622-635
An examination of linkages between corporate social responsibility and firm performance: Evidence from Moroccan listed firms
Souhaila Kammoun
, Youssra Ben Romdhane
, Sahar Loukil
, Abdelmajid Ibenrissoul
págs. 636-646
Organizational innovation capabilities. Empirical evidence from B2B contexts
Leslier Valenzuela Fernández
, Natacha Peñaloza Briones, Karla Barajas Portas
, Enrique Marinao Artigas
págs. 647-656
The development of cities supported by communication and information technologies
Celso Machado Junior
, Daielly Melina Nassif Mantovani
, Adriana Backx Noronha Viana
, Cristiane Jaciara Furlaneto
págs. 657-667
págs. 668-679



