“We're just spectators”: A case study of science teaching, epistemology, and classroom management
Jon E. Pedersen, Randy K. Yerrick, Johanes Arnason
págs. 619-648
Teacher professional development as situated sense-making: A case study in science education
Gillian M. Puttick, Ann S. Rosebery
págs. 649-677
Shlomit Ginossar, Anat Zohar
págs. 679-697
Hugh Munby, Michael Brody
págs. 699-700
págs. 699-700
Sibel Erduran, Hugh Munby
págs. 701-703
págs. 701-703
págs. 703-705
Hugh Munby, Ron Good
págs. 703-705
págs. 705-706
Eva Krugly-Smolska, Hugh Munby
págs. 705-706
Cathleen C. Loving, Hugh Munby
págs. 706-710
págs. 706-710
J.A.L. Robertson, Hugh Munby
págs. 710-712
págs. 710-712
Ezra Shahn, Hugy Munby
págs. 712-715
págs. 712-715
Mike Watts, Hugh Munby
págs. 715-717
págs. 715-717
Russell H. Yeany, Hugh Munby
págs. 717-718
págs. 717-718
págs. 719-721