págs. 1-3
Música, llengua parlada i cervell: aportacions a la neuroeducació
págs. 4-16
Relació i interaccions entre sintaxis musicals i lingüístiques: Apunts per a l’estudi perceptiu de la matèria musical i verbal
Aleix Herreras Carrera
págs. 17-24
Bases filològiques de l’espai de divulgació lingüística i musical «Parlant de música» (divertimento)
Margarida Hervàs
págs. 25-34
Els beneficis de la música en l’aprenentatge fonològic d’una llengua estrangera
Florence Baills, Pilar Prieto Vives
págs. 35-47
Música, autisme i prosòdia a la llum d’un estudi de cas
Joana Rosselló Ximenes, Elisabet Vila Borrellas, Gerard Alba Foz, Alexandre Celma Miralles
págs. 48-62
Referències musicals en els programes de llengua catalana a França: cap a acords lingüístics i culturals
Marc Rollin
págs. 63-70
Música, aprenentatge i emocions
Eva Fajula Esturi, Laia Mirabet Figueras, Àngels Vilaplana Holgado, Ariadna Viñas Gracia
págs. 71-79
págs. 80-86
De l’Obra del Cançoner Popular de Catalunya al folklore digital: Aproximació a cent anys d’evolució de les músiques de tradició oral
Bàrbara Duran Bordoy
págs. 87-94
Entrevista a Jordi Àngel Jauset Berrocal
Josefina Carrera i Sabaté, Jordi Angel Jauset Berrocal
págs. 95-103
págs. 104-106
págs. 107-108
págs. 109-109