B
uscar
R
evistas
T
esis
Acceso usuarios
Acceso de usuarios registrados
Identificarse
¿Olvidó su contraseña?
¿Es nuevo?
Regístrese
Ventajas de registrarse
Ayuda
Ir al conteni
d
o
Active learning in comparative politics and (critical) international relations
:
(introduction)
Ferreiro Prado, Lucía
[1]
;
Díaz Sanz, Marina
[2]
[1]
Universidad Autónoma de Madrid
Universidad Autónoma de Madrid
Madrid,
España
[2]
Universidad de Deusto
Universidad de Deusto
Bilbao,
España
Localización:
Revista española de ciencia política
,
ISSN
1575-6548,
Nº. 60, 2022
,
págs.
13-17
Idioma:
inglés
Enlaces
Texto completo (
pdf
)
Resumen
No abstract available
Referencias bibliográficas
Citas Boyer, Ernest L. 1990. Scholarship reconsidered. Priorities of the professoriate. Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching.
Ferreiro Prado, Lucía. 2020a. “Discusión de los resultados y conclusiones”, en Lucía Ferreiro Prado (ed.) Metodologías activas en las aulas...
Ferreiro Prado, Lucía (ed.). 2020b. Metodologías activas en las aulas de Ciencia Política y Relaciones Internacionales. Simulaciones de procesos...
Glover, Robert W. and Daniel Tagliarina (eds.). 2013. Teaching politics beyond the book. Film, Texts and New Media. New York: New Bloomsbury.
Hancok, Dawson R. 2002. “Influencing post-secondary student’s motivation to learn in the classroom”, College Teaching, 50: 63-66. Available...
Ishiyama, John, Miller, William J. and Eszter Simon. 2015. Handbook on Teaching and Learning in Political Science and International Relations....
Katt, James A. and Steven J. Condly. 2009. “A preliminary study of classroom motivators and demotivators from a motivation-hygiene perspective”,...
Lean, Jonathan, Jonathan Moizer, Michael Towler and Caroline Abbey. 2006. “Simulations and Games. Use and barriers in Higher Education”, Active...
Machemer, Patricia L. and Pat Crawford. 2007. “Student perceptions of active learning in a large cross-disciplinary classroom”, Active Learning...
Strachan, J. Cherie. 2015. “Student and civic engagement: cultivating the skills, efficacy and identities that increase student involvement...
Opciones
Mi Ágora
S
elección
Opciones de artículo
Seleccionado
Opciones de compartir
Facebook
Twitter
Opciones de entorno
Sugerencia / Errata
©
2024
INAP
- Todos los derechos reservados
Ayuda
Accesibilidad
Aviso Legal
¿En qué podemos ayudarle?
×
Buscar en la ayuda
Buscar