págs. 3-4
El benestar de l'alumnat i les famílies en els processos d'inclusió educativa
Climent Giné Giné, Anna Balcells-Balcells, Joana María Mas Mestre
págs. 5-23
L' educació postobligatòria de l’alumnat amb discapacitat intel·lectual i altres discapacitats del desenvolupament: Una qüestió pendent
Natxo Martínez Rueda, Garazi Yurrebaso Atutxa, María Villaescusa Peral
págs. 24-40
Eva Miró Martí
págs. 41-46
Acompanyant joves amb discapacitat en la transició de l’escolarització cap al món laboral
Sergi Tremp Bernat
págs. 47-55
La inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual: el model de Can Calopa de Dalt, treballant amb i per a la persona
Arantza Almenta Muñoz
págs. 56-71
AURA Fundació, pioners aplicant el Treball amb Suport
Sara Plaza Pascual, Carme Llorens
págs. 72-80
Pep Ruf i Aixàs
págs. 81-100
Educació, resistència i interseccionalitat: història de vida d'una dona veneçolana amb Síndrome de Down: [II PREMI PERE PUJOLÀS]
Sonia López Rodríguez
págs. 101-124
Institut Escola La Mina. Un projecte sempre en transformació per a l’equitat i la inclusió
Marta del Campo Casals
págs. 125-134
El desenvolupament professional a través de xarxes d'aprenentatge docent: una revisió dels factors clau i anàlisi d'una experiència
Sara Escuin, David Durán i Gisbert
págs. 135-152
Les xarxes de col·laboració de professorat entre escoles: impactes, dificultats i reptes de futur: [Accèssit II PREMI PERE PUJOLÀS]
Elisabet Moreras Costa
págs. 153-172
Competencia comunicativa oral. Su desarrollo en la escuela inclusiva: evaluación e intervención: Marta Gràcia i Manuel Sanchez-Cano. Madrid: Giunti Psychometrics EOS. 2022
Jaume Forn i Rambla
págs. 173-175
Violencias y Desamparos. Una práctica colaborativa entre salud mental y educación: Susana Brignoni, Graciela Esebbag y Adolfo Grisales Valencia: NED ediciones. 2022
Carlos Borobia Pueyo
págs. 176-177
Los renglones torcidos de Dios: Dirección: Oriol Paulo. Bàrbara Lennie, Loreto Mauleón, Eduard Fernandez, Javier Beltran. Espanya, 2022
Jaume Forn i Rambla
págs. 178-179