Acompanyar les famílies amb fills amb discapacitat, és una opció pels EAP?
Lluís Espunya Danés
págs. 4-17
Intervencions per apropar família i escola quan la relació és difícil
Joana Alegret Hernández, Manel Gener Ferrer
págs. 18-28
págs. 29-38
Laia Mas Expósito, Juan Antonio Amador Campos, Andrés Di Masso Tarditti , Rocío Casañas Sánchez, Lluís Lalucat-Jo
págs. 39-52
Sexe i Diversitat Funcional: Generant praxis adequades des de l’àmbit socioeducatiu
Montserrat Garcia Silva
págs. 53-67
IFE Institut Les Salines: sis anys atenent les necessitats educatives especials des de la Formació Professional
Rafa Garcia Gomar, Óscar González Álvarez, Àlex Rodríguez Jiménez, Andreu Aísa Vázquez, Marian Rodríguez, Maria Miguélez Cardona, Marc Coma Mata
págs. 68-77
L' acompanyament a l'alumnat amb necessitats educatives especials a l'educació secundària
Juan de Vicente Abad
págs. 78-93
IES Rodanas: la convivència com a camí cap a la inclusió
Fernando Pablo Urbano, María Jesús Mainer Casanova
págs. 94-102
El cervell de l’adolescent: David Bueno. Barcelona: Penguin Random House Grupo Editorial SAU (2022)
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
El cervell de l’adolescent
David Bueno
ROSA DELS VENTS, 2022
págs. 103-105
Alcarràs: Directora: Carla Simon. Jordi Pujol Dolcet, Ainet Jounou, Carles Cabós, Anna Otin. Catalunya - Espanya 2022. Elastica Films.
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
Alcarràs
Carla Simón
La Magrana, 2022
págs. 106-107