págs. 9-11
Presentació. Els museus, la innovació i la formació historico-educativa del professorat
Giordana Merlo, Sara González Gómez
págs. 15-22
Pablo Álvarez Domínguez, María José Rebollo Espinosa
págs. 23-52
Il patrimonio storico-educativo per la formazione docente. Esperienze tra ricerca e didattica
Mirella D'Ascenzo
págs. 53-65
Il museo scolastico come strumento di formazione continua degli insegnanti
Francesca Davida Pizzigoni
págs. 67-93
El patrimoni educatiu a l’espai públic, una mediació entre la formació i la projecció pedagògica
Eulàlia Collelldemont Pujadas, Josep Casanovas i Prat , Isabel Carrillo i Flores, Raquel Cercós i Raichs, Nuria Padrós Tuneu, Núria Simó Gil
págs. 95-123
Innovazione pedagogica e formazione storicoeducativa del docente: nuove frontiere del museo dell’educazione
Giordana Merlo
págs. 125-138
Storia e vita del MuSEd – Museo della Scuola e dell’Educazione dell’Università Roma Tre
Lorenzo Cantatore
págs. 139-159
págs. 161-182
Memoria, cultura escolar y patrimonio audiovisual: una experiencia virtual del Museo M. B. Cossío en tiempos de confinamiento
Andra Santiesteban, Jaime del Rey Tapia
págs. 183-211
págs. 213-237
El Museu Pedagògic de Castelló. Una demanda dels mestres en el primer terç del segle xx
Manuel Martí Puig
págs. 239-259
Informació sobre els autors dels articles
Educació i Història: Revista d’Història de l’Educació
págs. 263-269