págs. 1-6
págs. 7-11
Javier Onrubia Goñi, Marta Minguela i Brunat
págs. 12-23
págs. 24-28
El personal docent davant les situacions d'agitació d'alumnat amb TMG. Estudi exploratori
Oscar Puigardeu Aramendia
págs. 29-42
Els incidents crítics a les aules de Pràcticum universitari
Jesús Canelo Calle, Eva Liesa
págs. 43-56
El voluntariat, una eina pel desenvolupament personal al llarg de la vida
Eulália Bassedas Ballús, Ángeles Fraga
págs. 57-70
L' orientació educativa, eix vertebrador del PEC de l’Institut Torre Roja (Viladecans)
Manel Merino i Valencia
págs. 71-78
Aprendre a Cooperar a l’ESO: la Comissió de suports com a eina d’inclusió a 2n d’ESO
Dolors Dorca Mercader
págs. 79-89
págs. 90-98
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
Sóc especial i m'encanta!
Laia Roig, Jordi Calvís Burgués (il.), Pau Palomeras Cros (il.)
Marta Encuentra Pubia, 2017. ISBN 978-84-697-2468-2
págs. 99-100
La vida fantàstica. Lliçons de vida d’un nen amb somnis
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
La vida fantàstica: lliçons de vida d'un nen amb somnis
Dídac Bautista Torguet, Carme Solé Vendrell (il.)
Grupo Planeta, Estrella Polar, 2020. ISBN 978-84-9137-975-1
págs. 101-102
Un monstruo viene a verme (A Monster calls)
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
Un monstruo viene a verme (A Monster calls)
Juan Antonio Bayona
España, 2016
págs. 103-104