Why are some websites researched more than others? A review of research into the global top twenty
Mike Thelwall
Altmetrics and societal impact measurements: Match or mismatch? A literature review
Iman Tahamtan, Lutz Bornmann
Altmetrics data providers: A meta-analysis review of the coverage of metrics and publication
Software tools for conducting bibliometric analysis in science: An up-to-date review
José Antonio Moral Muñoz, Enrique Herrera Viedma , Antonio Leopoldo Santisteban Espejo, Manuel Jesús Cobo
Globalization and power: The consolidation of international communication as a discipline. Review article la consolidación de la comunicación internacional como disciplina. Artículo de revisión
Redes sociales en Iberoamérica. Artículo de revisión
Mora Matassi, Pablo Boczkowski
Contenidos inmersivos violentos: investigación con eye tracking en jóvenes universitarios en España y Portugal
Luis Mañas Viniegra , Ana Isabel Veloso, Javier Sierra Sánchez
The use of YouTube by the Spanish press: A model to be defined
Luis Mauricio Calvo Rubio, María José Ufarte Ruiz
Investigación, desarrollo e innovación en el sector empresarial español: dificultades para su implementación
María Rosario Osuna Alarcón, Pilar Rodríguez Hernández
Ricardo Curto Rodríguez
Do bumper ads bump consumers?: An empirical research on YouTube video viewers
Ayda Sabuncuoğlu İnanç, Ebru Gökaliler, Göker Gülay
Patrimonio y memoria LGTBI en las leyes autonómicas en España
Antonio Rafael Fernández Paradas
Daniel Villa Gracia, Víctor Cerdán Martínez
Comunicación de datos presupuestarios de administraciones públicas mediante visualización: uso de la aplicación "Dónde van mis impuestos"
CTXT: hacia un modelo de negocio posible para el periodismo digital independiente