pág. 6
págs. 13-33
Educació per a la pau, des de la recerca-acció, al carib colombià
Francisco José del Pozo Serrano
págs. 35-50
El paper dels educadors socials per a desenvolupar la cultura de pau a l’escola: Una proposta d’intervenció en educació primària
Sebastián Sánchez Fernández, Nor El Messoudi Ahmed Al-lal
págs. 51-74
Intervenció psicosocial amb infants en contextos de vulnerabilitat: El cas del barri Tierras Coloradas, Loja – Equador
Mª Elvira Aguirre Burneo, Diana Moreira Aguirre, Luz Zabaleta Costa, Santiago José Pérez Samaniego
págs. 75-99
Escoles alternatives: oportunitats per al desenvolupament de la pau resilient
Andrea Barrientos Soto
págs. 101-120
págs. 123-131
Fortaleses i limitacions de la xarxa socioeducativa del programa CaixaProinfància a Vigo: percepció dels professionals
págs. 133-148
Apoderament i educació social de dones i líders comunitàries
Diana Morela Escobar Arias
págs. 149-164