Support to children’s education in the urban slums of Nairobi: Ommunity and parents’ perceptions with an expanded phase of an education intervention program
Benta A. Abuya, Patricia Wekulo, Nelson Muhia
págs. 118-143
The paradox of acceptance and rejection: The perception of healthcare professional students about mobile learning acceptance in Iran University of Medical Sciences
Hamid Reza Koohestani, Seyed Kamran Soltani Arabshahi, Fazlollah Ahmadi
págs. 144-169
Photographs as a research tool in child studies: Some analytical metaphors and choices
David Poveda Bicknell, Mitsuko Matsumoto, Marta Morgade Salgado, Esperanza Alonso Herreruela
págs. 170-196
Investigation of the contribution of differentiated instruction into science literacy
Cihad Şentürk, Hakan Sari
págs. 197-237
Educación física y pedagogía crítica.: Propuestas para la transformación personal y social,editado por Eloisa Lorente-Catalán y Daniel Martos-García
Gonzalo Flores Aguilar
Es reseña de:
Educación Física y pedagogía crítica: propuestas para la transformación personal y social / Eloísa Lorente Catalán (comp.), Daniel Martos i García (comp.)
Universidad de Valencia = Universitat de València : Universitat de Lleida, 2018. ISBN 9788491342236
págs. 238-240



