Sobre les fonts dels «exempla fabularia» de la «Disputa de l'ase»
Jordi Redondo Sànchez
págs. 15-33
La consciència de l’irreal en «Ronda naval sota la boira» de Pere Calders.
Lluís Quintana i Trias
págs. 35-53
El lèxic català del segle XIX: els hispanismes del Labèrnia
Gabriel Bibiloni Cañellas
págs. 55-78
«Em sap greu d’insistir-hi». La preposició «de» davant d’infinitiu I: infinitiu i mode
Juan Carlos Tordera Yllescas
págs. 79-104
Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica»
Mariona Casas i Deseures, Llorenç Comajoan Colomé
págs. 105-110
La construcció del coneixement gramatical en aprenents d’educació primària i secundària: algunes aproximacions a l’aprenentatge del verb
Mariona Casas i Deseures, Carme Durán Rivas, Xavier Fontich Vicens
págs. 111-138
Les creences del professorat sobre l’ensenyament de la gramàtica a l’aula: cap a una tipologia de docents
Núria Bastons, Llorenç Comajoan Colomé, Oriol Guasch Boyé, Teresa Ribas Seix
págs. 139-164
págs. 165-188
La implementació d’una nova gramàtica pedagògica: obstacles i oportunitats a partir de l’experiència al Quebec francòfon
Marie Nadeau
págs. 189-216
Una gramàtica per a l’ensenyament: característiques i objectius
Anna Camps i Mundó, Marta Milian Gubern
págs. 217-243
Carmen Rodríguez Gonzalo, Felipe Zayas Hernando
págs. 245-277
Aritz Galarraga
Es reseña de:
Basc per a catalanoparlants (O de com dues llengües tan diferents s’assemblen tant)
Beatriz Fernández, Anna Pineda
Voliana Edicions, 2016
págs. 279-284
Es reseña de:
Els manuscrits, el saber i les lletres a la Corona d’Aragó, 1250-1500 / coord. por Lola Badia Pàmies, Lluís Cifuentes Comamala, Sadurní Martí Castellà, Josep Pujol i Gómez
Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2016. Textos i estudis de cultura catalana, 210. ISBN 978-84-9883-861-9
págs. 285-289
Alaitz Zalbidea Berenguer (res.)
Es reseña de:
Poesies i proses valencianes
Teodor Llorente, Rafael Roca (ed. lit.)
València : Institució Alfons el Magnànim-Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació, 2017
págs. 290-293
Santi Vallés
Es reseña de:
Manuel Brunet. El periodisme d’idees a l’ull de l’huracà
Francesc Montero i Aulet
Editorial Afers, 2016
págs. 294-298
Maria Josep Cuenca i Ordinyana
Es reseña de:
El verbo y su enseñanza: hacia un modelo de enseñanza de la gramática basado en la actividad reflexiva / coord. por Anna Camps i Mundó, Teresa Ribas Seix
Octaedro, 2017. ISBN 978-84-9921-895-3
págs. 299-303
Miquel Nicolás Amorós (res.)
Es reseña de:
Singular and Plural: Ideologies of Linguistic Authority in 21st Century Catalonia
Kathryn A. Woolard
Oxford University Press, 2016. ISBN 978-0-19-025862-7
págs. 304-309
Gemma Lluch i Crespo
Es reseña de:
Basque Literary History
Mari Jose Olaziregi (coord.)
Center for Basque Studies-University of Nevada, 2012
págs. 310-314
J. Àngel Cano Mateu
Es reseña de:
D’Ors a Fuster. Per una història de l’assaig en la literatura contemporània
Gonçal López Pampló
Publicacions de la Universitat de València, 2017
págs. 315-319
Andreu Sentí Pons
Es reseña de:
Constructing languages: norms, myths and emotions / coord. por Francesc Feliu Torrent, Josep Maria Nadal Farreras
John Benjamins Publishing Company, 2016. ISBN 9789027266637
págs. 320-326