págs. 6-7
Navegant per materials de lectures múltiples: pearltrees com a model de pràctica inclusiva
Alberto Eloy Martos García
págs. 11-23
Alfabetització acadèmica i TIC: una experiència de promoció lectora a la universitat
Sandra Sánchez García, Santiago Yubero Jiménez , Héctor Pose
págs. 24-38
Llegeix, coneix i empatitza: itinerari de lectura per a la sensibilització cap a la discapacitat
Anaga Sánchez Aponte
págs. 39-53
Drogues i família: llegint junts Jordi Sierra i Fabra. Selecció de lectures per a la prevenció del consum de drogues amb famílies
María Cruz Carpintero Carpintero
págs. 54-69
Llegir per conviure: lectures per a la prevenció de l’assetjament
Elisa Larrañaga Rubio, Miriam Acosta, Santiago Yubero Jiménez
págs. 70-84
Fer educació social des de la biblioteca pública: una experiència personal
Marta Varela Couto
págs. 85-94
Elvira Lozupone
págs. 97-111
Comunitats en moviment: els plans de desenvolupament comunitari com a promotors de capital social
págs. 112-127
María Belén Pascual Barrio, Maria Antònia Gomila Grau, Joan Alfred Amer Fernández
págs. 128-144
Trabajo social en el siglo XXI. Una perspectiva internacional comparada
Ángel Joel Méndez López
Es reseña de:
págs. 163-164