Nous paradigmes en l’ensenyament de la història
Joaquim Prats Cuevas, Joan Santacana i Mestre
págs. 19-39
Història de l’Educació 2.0 i Història de l’e-Educació: Les TIC i les xarxes socials al servei de la docència historicoeducativa
Andrés Payà Rico, Pablo Álvarez Domínguez
págs. 41-64
Sara Ramos Zamora, Francisco Javier Pericacho Gómez
págs. 65-88
Heritage, material culture and teaching innovation: proposals and experiences
José Damián López Martínez, María José Martínez Ruiz Funes, Pedro Luis Moreno Martínez , Ana Sebastián Vicente
págs. 89-120
The School Museum as a Catalyst for a Renewal of the Teaching of History of Education: Practices and experiences from the University of Macerata (Italy)
Marta Brunelli
págs. 121-141
Les colònies musicals: una proposta educativa des de Catalunya
Diego Calderón Garrido, Josep Gustems Carnicer, Caterina Calderón Garrido
págs. 145-160
L’Escola de Cecs, Sordmuts i Anormals de l’Ajuntament de Barcelona (1911-1939): Una experiència truncada
Ignasi Puigdellívol Aguadé
págs. 161-183
History of the University in Spain during the Franco regime: bibliographical analysis
Sara González Gómez
págs. 187-212