págs. 9-35
Concesiones iniciales sobre impacto ambiental en 3º de ESO: estudio de caso basado en la asociación de palabras
Jenifer Casalderrey Soria
págs. 35-48
Irene Laranga Fontaíña, Francisco Xosé Armas Quintá
págs. 49-62
Métodos para estudiar el paisaje: de la observación a la interpretación
págs. 63-76
Aproximación ás concepcións sobre Europa e a Unión Europea en educación secudaria: un estudo de caso con alumnado de Vilagarcía de Arousa
Xabier Novales Blanco, Xosé Carlos Macía Arce
págs. 77-88
Espazos naturais e formas do relevo en Europa: reflexións sobre unha experiencia de aula con estudantes de 1º da ESO
Miguel Rodríguez Fernández, Xosé Carlos Macía Arce, Francisco Rodríguez Lestegás
págs. 89-96
O medio rural do século XXI e o seu ensino na eduación secundaria
Francisco Xosé Armas Quintá
págs. 97-108
Ciencia en ruta: relaciones CTS en la educación no formal
Antonio García Vinuesa
págs. 109-117
Representações sociais da história de Portugal: entre a escola e a sociedade
Ana Isabel Moreira, Cristina Maia
págs. 119-131
Representación dos estudantes da ESO sobre os fascismos
Diego García Couso
págs. 133-142
Hasta Carlos Marx era europeo: América Laitna y el problema del eurocentrismo en las aulas : una experiencia educativa
María Fírvida Fernández
págs. 143-154
Enseñar el Holocausto: análisis de las representaciones de los estudiantes de 4º de ESO
José Luis Sánchez Casal
págs. 155-166
O estudo da guerra na educación secundaria: reflexión teórica e posibilidades didácticas
Mónica Fernández Armesto
págs. 167-188
A historia da antiga Roma na aula universitaria
Ana María Suárez Piñeiro
págs. 189-197
El turismo idiomático uno de los contextos para desarrollar y promover la interculturalidad
Pilar Taboada de Zuñiga Romero
págs. 199-217
A controversia sobre o lobo como contexto sociocientífico na aula
Blanca Puig Mauriz, Paloma Blanco Anaya, Isabel García-Rodeja Gayoso
págs. 219-234
Animación sociocultural y participación ciudadana: estudio de caso: Santiago de Compostela
Guadalupe Lloves Requejo, Belén María Castro Fernández
págs. 235-250
El aprendizaje como actividad empresarial del alumno
María Isabel Cal Bouzada, María Victoria Verdugo Matés
págs. 251-255
O impacto da Fenda dixital de segunda xeración nas aulas de primaria en Galicia
Jorge Conde Miguélez, Nieves Mera Gómez, Francisco Manuel Gómez Campos
págs. 257-271
As TIC ao servizo da escola e dos concellos: aportacións da realidade aumentada
Silvia López Gómez, Jesús Rodríguez Rodríguez , David Santomil Mosquera
págs. 273-290
Cidade e patrimonio: as posibilidades educativas da saída de observación dirixida en Santiago de Compostela
Montserrat Domínguez García, Belén María Castro Fernández
págs. 291-305
Tiempo previsto por el docente versus tiempo utilizado por el alumno
María Victoria Verdugo Matés, María Isabel Cal Bouzada
págs. 307-314
Os dinosaurios: análise dos recordos de estudantes de educación infantil sobre un proceso escolar
Irene Vidal Pérez, Xosé Ángel Armas Castro
págs. 315-325
O papel da escola no exercicio da cidadanía
Helena Copetti Callai, Maristela Maria de Moraes
págs. 327-341
Cláudia Eliane Ilgenfritz Toso, Maristela Maria de Moraes, Martin Kuhn
págs. 343-354
Cidadania na escola: da realidade empírica à reflexão teórica
Camila Benso da Silva, Cláudia Eliane Ilgenfritz Toso, Cristiane de Lurdes Xavier Hagat
págs. 355-364
A dimensião territorial do currículo: abordagem incial de uma trajetória de pesquisa
Wagner da Silva Dias
págs. 365-376
Educar en la generación app: el djesafío del futuro
Joan Santacana i Mestre
págs. 377-401
O respecto á natureza a través da literatura: unha proposta didáctica para educación infantil
Uxía Cabo Cerviño, Montse Pena Presas
págs. 403-416
Posta en valor do patrimonio etnográfico da Fonsagrada: unha ruta literario cultural polo Val do Burón
Tamara López Méndez, Montse Pena Presas
págs. 416-436
O papel da educación literaria na conformación das percepcións territoriais do alumnado de educación secundaria: literatura, paisaxe e territorio
María López Sánchez
págs. 437-448
Isabel Fernández López, Pablo Cano López
págs. 449-464
O camiño de Santiago: proposta de traballo a partir da lectura do libro "Endrina e segredo do peregrino"
María Jesús Fernández Fernández
págs. 465-475
Lengua, literatura y ciencias sociales en el aula: de la conexión a la simbiosis
María José Caamaño Rojo
págs. 477-490
La constancia del cambio: posibilidades para la didáctica de las ciencias sociales en la sociedad de la información
Javier López Quintáns
págs. 491-505
La rehabilitación integral del centro histórico de la Habana: experiencias didácticas en la educación primaria
Yamilé Pérez-Guilarte
págs. 507-546
Concepociones del profesorado de educación primaria sobre las salidas escolares: un estudio de caso con maestras de la ciudad de Santiago de Compostela
Olaia Burgaña Caballero, Xosé Ángel Armas Castro
págs. 547-557
Paisaxe e patrimonio: unha experiencia didáctica nun aula de primeiro de educación primaria
Jairo Campo Vázquez
págs. 559-567
Conejctar a ciencia cos problemas sociais: a tuberculose como contexto
Virginia Aznar Cuadrado, Blanca Puig Mauriz
págs. 567-582
Traballar co entorno local na educación primaria: a vila de Portomarín (Lugo)
Pablo Abuín Cedrón, Lucía Basadre Penas, Martín Campo Fernández, María Estefanía Castaño López, Lucía Castedo Gómez, Marta Castro González
págs. 583-594
Unha proposta de investigación-acción a través da didáctica do patrimonio
Carlos Lombao Gómez
págs. 595-603
Proposta interdisciplinar no ensino primario: experiencia de educación social abordada dende a área de educación física
Lois Garrido García, Pablo Abuín Cedrón, Andrés Domínguez Almansa
págs. 605-613
A realidade do traballo colaborativo entre o profesorado de eduación primaria: un estudo de caso nun colexio da cidade de Lugo
Adrián Fraga Guerra, Xoel Gutierrez, Andrés Domínguez Almansa
págs. 615-624
Os espazos naturais como lugar de aprendizaxe: análise das reaccións do alumnado
Javier Vicente Varela
págs. 625-634
A identidade europea no alumnado de 6º de educación primaria: estudo cualitativo nunha aula dun colexio lucense
María Fernanda Rodríguez, Adrián Fraga Guerra, Lois Garrido García, Lorena González Ares, Xoel Gutierrez, Francisco Rodríguez Lestegás
págs. 635-653