Mireia Ribalta Aymamí
Las Unidades de apoyo a la Educación Especial, son, en estos momentos, una de las apuestas más claras hacia la inclusión. Gracias a ellas, los centros educativos pueden construir, con el apoyo de profesionales, una escuela para todos. Ésta es la experiencia del primer curso de una Unidad en un Instituto des del punto de vista de la colaboración de un Equipo de Asesoramiento.
Les Unitats de suport a l'educació especial, són, en aquests moments, una de les apostes més clares cap a la inclusió. Gràcies a elles, els centres educatius poden construir, amb el suport de professionals, una escola per a tothom. Aquesta és l'experiència del primer curs d'una Unitat en un Institut des del punt de vista de la col·laboració d'un Equip d'Assessorament.
The Support Units to Special Education are, at the moment, one of the clearest bets towards the inclusion. Thanks to them, the educative centres can construct, with the support of professionals, a school for all. This article, describes the experience of the first course of a Unit in a Secondary School, from the point of view of the collaboration in an Equipment of Advising.