ACT, A. de A. de C. T. (s. f.). Asociación de Agencias de Creatividad Transformadora—ACT. Recuperado 13 de diciembre de 2022, de https://agenciasact.es/
Asociación Española de Anunciantes. (2022). Observatorio de la Publicidad en España 2022. ESIC Editorial. https://www.anunciantes.com/observatorio-la-publicidad/
Asociación Española de Anunciantes. (2021). Observatorio de la Publicidad en España 2021. ESIC Editorial. https://www.anunciantes.com/observatorio-la-publicidad/
Bergkvist, L., y Eisend, M. (2021). The dynamic nature of marketing constructs. Journal of the Academy of Marketing Science, 49(3), 521-541....
Bergkvist, L., y Eisend, M. (2022). Changes in Definitions and Operationalizations in Advertising Research–Justified or Not? Journal of Advertising,...
How top brands are finding success making TikToks, not ads. (s. f.). Campaign. Recuperado 13 de diciembre de 2022, de https://bit.ly/3UfIl8e
IAB Spain. (2023). Estudio de Inversión Publicitaria en Medios Digitales 2023. https://bit.ly/3nSstwp
Kemp, M. B., y Kim, P. (2008). The Connected Agency. Marketers: Partner With An Agency That Listens Instead Of Shouts. Forrester. https://zbc.nu/wp-content/uploads/2015/08/connected_agency.pdf
Kerr, G., y Richards, J. (2021). Redefining advertising in research and practice. International Journal of Advertising, 40(2), 175-198. https://doi.org/10.1080/02650487.2020.1769407