Asociación Española de Estudios de Mercado, Marketing y Opinión (AEDEMO) (2012): Estudio de la industria de los estudios de mercado, edición...
Asociación Española de Estudios de Mercado, Marketing y Opinión (AEDEMO) (2006): El sector de la investigación de mercados en España 2005...
Asociación Nacional de Empresas de Investigación de Mercado y Opinión Pública (ANEIMO) y Asociación Española de Estudios de Mercado, Marketing...
Asociación Nacional de Empresas de Investigación de Mercado y Opinión Pública (ANEIMO) (2010): «Industria de los estudios de mercado en España...
Baker, Reg et al. (2010): «Research Synthesis: AAPOR Report on Online Panels», Public Opinion Quarterly, 74 (4): 711-781.
Benthlehem, Jelke, Fannie Cobben y Barry Schouten (2011): Handbook of Nonresponse in Household Surveys, Nueva York: Wiley.
Benthlehem, Jelke y Wouter J. Keller (1989): New Technologies in Computer Assisted Survey Procesing, Vitoria: Seminario Internacional de Estadística...
Benthlehem, Jelke y Herd M. P. Kerstein (1985): «On the Treatment on Nonresponse in Sample Surveys», Journal of Offi cial Statistics, 1 (3):...
Blasius, Jörg y Maurice Brandt (2010): «Representativeness in Online Surveys through Stratifi ed Samples», Bulletin de Methodologie Sociologique,...
Chang, Linchiat y Jon A. Krosnick (2009): «National Surveys via RDD Telephone Interviewing versus the Internet: Comparing Sample Representativeness...
Couper, Mick P. (2008): Designing Effective Web Surveys, Nueva York: Cambridge University Press.
Couper, Mick P. y Michael Bosnjak (2010): «Internet Surveys», en P. V. Marsden y J. D. Wright (eds.), Handbook of Survey Research (segunda...
Dillman, Don A., Jolene D. Smyth y Leah Melani Christian (2009): Internet, Mail and Mixed-Mode Surveys: The Tailored Design Method, Nueva...
Duffy, Bobby, Kate Smith, George Terhanian y John Bremer (2005): «Comparing Data from Online and Faceto-face Surveys», International Journal...
Fricker, Scott, Mira Galesic, Roger Tourangeau y Ting Yan (2005): «An Experimental Comparison of Web and Telephone Surveys», Public Opinion...
Groves, Robert M. (1989): Survey Error and Survey Cost, Nueva York: Wiley.
Heerwegh, Dirk (2009): «Mode Differences between Face-to-face and Web Surveys: An Experimental Investigation of Data Quality and Social Desirability...