Boser, K., Goodwin, M. y Wayland, S. (Eds.). (2014). Technology tools for students with autism: Innovations that enhance independence and...
Boyd, T., Barnett, J. y More, C. (2015). Evaluating iPad technology for enhancing communication skills of children with Autism Spectrum Disorders....
Centers for Disease Control and Prevention, CDC. (2015). Autism Spectrum Disorder. Data y Statistics. Recuperado de https://www.cdc.gov/ncbddd/autism/data.html/.
Drigas, A. y Ioannidou, R. (2013). Special Education and ICTs. International Journal of Emerging Technologies in Learning, 8(2). https://doi.org/10.3991/ijet.v8i2.2514
Fundación Telefónica (2016). La Sociedad de la Información en España 2016. Madrid: Fundación Telefónica. Recuperado de www.fundaciontelefonica.com/publicaciones/.
Fundación Telefónica (2017). La Sociedad digital en España 2017. Madrid: Fundación Telefónica. Recuperado de https://www.fundaciontelefonica.com/arte_cultura/sociedad-de-la-informacion/sdie-2017/
Hansen, S. N., Schendel, D. E., y Parner, E. T. (2015). Explaining the increase in the prevalence of autism spectrum disorders: the proportion...
McNaughton, D. y Light, J. (2013). The iPad and Mobile Technology Revolution: Benefits and Challenges for Individuals who require Augmentative...
Organización Mundial de la Salud (2015). Informe Mundial sobre Envejecimiento y Salud. Recuperado de: http://apps.who.int/iris/bitstream/10665/186466/1/9789240694873_spa.pdf/.
Parsons, S., Leonard, A. y MitchelL, C. (2006). Virtual Environments for Social Skills Training: Comments from Two Adolescents with Autistic...
Parsons, S., Yuill, N., Good, J., Brosnan, M., Austin, L., Singleton, C. y Bossavit, B. (2016). What Technology for Autism Needs to be Invented?...
Plomp, T. (2013). Educational design research: An introduction. En Plomp, T. y Nieveen, N. (Eds.), Educational design research - Part A: An...
Reeves, T. C. (2006). Design Research from a Technology Perspective. En Van den Akker, J., Gravemeijer, K., McKenney, S., y Nieveen, N. (eds.)....
Sanromà-Giménez M., Lázaro-Cantabrana J.L. y Gisbert-Cervera M. (2017). La tecnología móvil. Una herramienta para la mejora de la inclusión...
Spiel, K., Frauenberger, C. y Fitzpatrick, G. (2017). Experiences of autistic children with technologies. International Journal of Child-Computer...
UNESCO. (2009). Directrices sobre políticas de inclusión en la educación. París: Unesco. Recuperado de http://unesdoc.unesco.org/images/0017/001778/177849s.pdf
UNESCO (2014). Informe sobre el uso de las tecnologías de información y comunicación (TIC) en la educación para personas con discapacidad....
Vidriales, R., Hernández, C., Plaza, M., Gutiérrez, C. y Cuesta, JL. (2017). Informe ejecutivo Calidad de vida y Trastorno del Espectro del...
Wing, L. y Gould, J. (1979). Severe Impairments of Social Interaction and Associated Abnormalities in Children: Epidemiology and Classification....
Wing, L. (1981). Asperger's Syndrome: a Clinical Account. Psychological Medicine, 11, pp. 115-130