El presente estudio aborda el impacto de la reforma local operada a través de la Ley 27/2013, de 27 de diciembre, de Racionalización y sostenibilidad de la Administración (LRSAL) en el régimen local de Catalunya a la luz del Estatuto de Autonomía de 2006. En particular, se analizan la s posibles repercusiones en la organización territorial —con especial atención al nivel supramunicipal y la tensión entre diputaciones y consejos de veguería— y el sistema de distribución de competencias —con especial atención a las llamadas «competencias impropias o complementarias»—. Finalmente se aborda el intento fallido de vedar el paso a los efectos de la LSAL a través del Decreto-Ley c atalán 3/2014 que no fue convalidado por el Parlament de Catalunya
Azterlan honen gaia hau da: Toki-administrazioaren Arraziona- lizazio eta Iraunkortasunari buruzko abenduaren 27k o 27/2013 Legearen bitartez egindako toki-erreformak zer nolako eragina izan zuen Kataluniako toki-erregime- nean, 2006ko Autonomia Estatutua kontuan hartuta. Zehazki, lurralde-antolamen- duan gertatu diren aldaketa posibleak aztertzen dira (bereziki kontuan hartuta uda- laz gaindiko maila, eta diputazioen eta begeria kontseiluen eta diputazioen arteko tentsioa), bai eta eskumenak banatzeko sistema ere (bereziki kontuan hartuta «ino- ren eskumenak edo eskumen osagarriak»). Azkenik, LSAL legearen ondorioak Ka- taluniako 3/2014 Lege-dekretuaz galarazteko saio alferrikakoari heltzen zaio, zeina ezbaitzuen baliozkotu Kataluniako Parlamentuak
This study deals with the impact of the local reform operated by means of Act 27/2013 of December 27 th , on the rationalisation and sustainability of the Administration (LRSAL) within the local regime of Catalonia in the light of the Statute of Autonomy of 2006. Particularly, the possible implications for the ter- ritory organization are analyzed with special attention to the supramunicipal level and the tensions between the Provincial Councils and the Councils of the Vicarage focusing on the so called «unowned or complementary competences». Finally it is addressed the failed attempt to close the effects of the LSAL by means of a Cata- lan Decree-Law 3/2014 not converted by the Catalonian parliament