La Administración que genera mediante una conducta claramente ilegal inseguridad jurídica no puede esgrimir esa inseguridad a su favor, pretendiendo obtener de ella ventajas frente a quienes sufren los efectos de la inseguridad creada mediante su silencio. En tal sentido el plazo de 6 meses establecido en el art. 46.1 in fine LJCA, no debe surtir efectos frente al principio de tutela judicial efectiva, y si la Administración no quiere que se compute el plazo de prescripción de la infracción, le basta con cumplir con su obligación de resolver el recurso administrativo, para que la sanción adquiera firmeza, y a la vez no haya posibilidad de que prescriba la infracción.
Jokabide erabat legez kontrakoa erabiliz segurtasun juridikorik eza eragiten duen administrazioak ezin du gero segurtasun ez hori bere alde erabili, bere isiltasunak eragindako intseguritatearen ondorioak pairatzen dituztenen aurrean abantailak atera asmoz. Horretan, AAJL legearen 46.1 in fine artikuluak ezartzen duen 6 hilabeteko epeak ez luke ondoriorik eragin behar tutoretza judizial efektiboaren printzipioaren aurrean, eta Administrazioak ez baldin badu nahi arauhaustearen preskripzioaren epea konputatzerik, nahikoa du errekurtso administratiboa ebazteko obligazioa betetzea, orduan zehapena irmoa izango baita, eta, aldi berean, ez baita aukerarik egongo arau-haustea preskribatzeko.