pág. 3
págs. 4-6
pág. 7
págs. 8-12
págs. 13-15
Aplicació de les intel·ligències múltiples a l'aula d'acollida. Projecte "Com explicar un llibre"
Núria Alart i Guasch
págs. 16-21
Per què treballar junts aules d’acollida i aules ordinàries? Algunes raons
Anna Llauradó, Eva Esteruelas
págs. 22-24
págs. 25-28
L' escolaritat compartida: procés de transició i aprenentatge cap a una escola per a tothom
Inmaculada Camús Fueyo
págs. 29-32
Projecte de col·laboració entre el CPEE Fàtima i el CEIP Pere Viver de Terrassa
Equip directiu del CPEE Fàtima
págs. 33-34
Col·laboració entre una escola ordinària i una escola d'educació especial: caminant junts cap a la inclusió
Mariona Torredemer Taló
págs. 35-39
Línies bàsiques per a programes d'assessorament i suport a famílies amb fills i filles sords
Ramon Almirall Ferran
págs. 40-49
L' altre mirada. Flipar i burxar – 2. Adolescents de 13 a 16 anys
isabel Capdevila, Lídia Sala, Dolors Gispert
págs. 50-54
pág. 55
pág. 56