A plusvalía municipal en Galicia: que podemos aprender para mellorar a capacidade fiscal deste imposto?
Alberto Vaquero García, Miguel Ángel Santirso Fernández
págs. 1-23
Impacto do patrocinio de celebridades deportivas na intención de compra
Francisco Allison Moreira Alexandre, Inês Pereira, José Santos, Paulo Botelho Pires
págs. 24-44
Investigación da orientación empresarial, a adopción de medios sociais e o comercio electrónico no rendemento das PEME: un estudo empírico en Indonesia
Syahmardi Yacob, Urip Sulistiyo, Jefri Marzal, Ade Perdana Siregar, Amirul Mukminin
págs. 45-68
Fernando Lopes, Paulo Leite, Maria Carmo Correia, Pablo Durán Santomil
págs. 69-85
Manuel Ruiz-Adame Reina, Susana Martínez Rodríguez, José Antonio Posada Pérez
págs. 86-109
A configuración histórica do sistema hospitalario público e privado en España desde unha perspectiva territorial: un estudo a través do caso galego
Daniel Peñín Agra, Margarita Vilar-Rodríguez
págs. 110-135
Liderado ético e clima benevolente: o efecto mediador da autoeficacia creativa e o moderador do compromiso de continuidade
Carlos Santiago Torner
págs. 136-164