págs. 5-7
Janna Joceli Omena, Lorena Cano Orón, Beatrice Gobbo, Ana Marta Flores
págs. 9-30
Data Sprint Learning. Exercising Proximity to Data in Teaching Situations
Laura Kocksch, Mace Ojala, Katharina Kinder Kurlanda
págs. 31-50
Hands On: incorporación de data sprints y digital methods en la docencia de marketing digital
Òscar Coromina, Adrián Padilla Molina
págs. 61-66
María Concepción Castillo González, Dorismilda Flores-Márquez, Gabriela Elisa Sued
págs. 67-86
Staging and storing data sprint-based research results: a communication design approach
Beatrice Gobbo, María de los Ángeles Briones Rojas, Elena Aversa, Tommaso Elli, Andrea Benedetti, Michele Mauri, Gabriele Colombo
págs. 87-108
Giulia Tucci
págs. 109-126
Exploring User Engagement with Portuguese Political Party Pages on Facebook: Data Sprint as Workflow
Jorge Martins Rosa, N. Gizem Bacaksızlar Turbic, Alda Magalhães Telles, Clara González Tosat, Cristian Jiménez Ruiz, Kalliopi Moraiti, Oğuz Özgür Karadeniz, Valentina Pallacci
págs. 127-154
Visual Communication strategy of populist leaders on Instagram in 2020
Ilya Lavrov, Chiara Miozzo, Marie Palaffre, Franziska Schranz
págs. 155-178
Miguel Ibáñez Cuquerella
págs. 179-200
Feminist discourses of Spanish digital influencers: An analysis of their activity on social media
Celina Navarro, Isabel Villegas Simón
págs. 201-214
Sofiya Kamalova, Alfredo Moralejo
págs. 215-230
El consumo de alcohol, tabaco y drogas en los jóvenes: un estudio sobre las teen series españolas recientes (2015-2021)
Patricia Palomares Sánchez, Tatiana Hidalgo Marí, Jesús Segarra-Saavedra
págs. 231-250
Lourdes García Molina
págs. 251-272
Adrià Calatayud Vaello
págs. 273-293