Generación del conocimiento científico: dimensiones de análisis para la Innovación educativa en universidades ecuatorianas
Patricio Andino Sosa, María Carmen Garrido Arroyo, María Rosa Fernández Sánchez
págs. 19-40
Mª del Carmen Pegalajar Palomino
págs. 41-54
Clima organizacional y su impacto en la calidad educativa universitaria
Germán Martínez Prats, Fabiola de Jesús Mapén Franco, Marynor Elena Ortega Ramírez
págs. 55-73
Participatory Methodology with an Intercultural and Intergenerational Approach: An Educational Experience in the City
José Alberto Gallardo-López, David Muñoz Villaraviz
págs. 74-87
Five decades of scientific publications in Social Work about clinical and experimental research
Alberto Sarasola Fernández, Evaristo Barrera Algarín , Francisco Caravaca Sánchez, José Luis Sarasola Sánchez-Serrano
págs. 88-105
What does literature teach about digital pathology? A bibliometric study in Web of Science
Jesús López Belmonte, Adrián Segura Robles, William C. Cho, María Elena Parra González, Antonio José Moreno Guerrero
págs. 106-121
Sustainability and education through social networks: Presence and visibility of the school garden on Twitter, Facebook and Instagram
Juan Francisco Álvarez Herrero, María Encarnación Urrea Solano, Rosabel Martínez Roig
págs. 122-141
Design proposal towards an interdisciplinary approach to environmental education: Theoretical analysis of an innovative practice
José G. Galán, Olga A. Figueroa Miranda, Cristina Lázaro Pérez, José Ángel Martínez López
págs. 142-161
Ana M. Martín Caraballo, Concepción Paralera Morales, José M. Ramírez-Hurtado
págs. 162-182
Caio Henrique Gonçalves Cutrim, Vinícius Albano Araújo
págs. 183-199
Inactivity and stress brought about by the covid-19 pandemic: What is the situation with university students?
Melek Güler, Melek Kozak, Zehra Certel, Nazlı Yanar
págs. 200-222
Student proposals to prevent academic plagiarism
Violeta Cebrián Robles, Manuela Raposo Rivas, Francisco José Ruiz Rey, Manuel Cebrián de la Serna
págs. 223-235
Hacia un planteamiento interdisciplinar en la iniciación a la modelización económica en el Bachillerato: una propuesta en torno a la derivada y el análisis marginal
María Gutiérrez Portilla, Paula Gutiérrez Portilla, Pedro Álvarez Causelo
págs. 236-259
Michael Cahapay, Nathaniel F. Bangoc II
págs. 260-275