Pedagogia social i educació social en temps de pandèmia. Una mirada iberoamericana
Victoria Pérez de Guzmán, Francisco José del Pozo Serrano
págs. 5-6
El tràfic de persones a Amèrica Llatina en temps de pandèmia de covid-19
José Manuel Grima, María Antonia Chávez Gutiérrez
págs. 7-11
Pedagogia social en temps de pandèmia: reptes de l'acadèmia i de la recerca
Victoria Pérez de Guzmán, Francisco José del Pozo Serrano, María Belén Pascual Barrio
págs. 15-32
Educació social comunitària i especialitzada: estratègies per a afrontar la covid-19 a Colòmbia
Giselle Paola Polo Amashta, Ana Isabel Zolá Pacochá
págs. 33-57
Àmbit penitenciari i justícia juvenil a Llatinoamèrica: claus després de la covid-19
Claudia López Ortíz, Jairo Martinez Idárraga, Diego Silva Balerio
págs. 59-86
Educació social i pobresa al Brasil en temps de pandèmia
Juliana dos Santos Rocha, Santiago Pavani Dias, Priscilla Boschi Bol
págs. 87-102
Carlos Enrique Silva Ríos, Karla Monserrat Villaseñor Palma, Paloma Valdivia Vizarreta, Claudia Guzmán Zárate
págs. 103-123
Educació social de persones adultes i gent gran: desafiaments davant la covid-19
María Rosario Limón Mendizábal, Ángel de Juanas Oliva, Ana Eva Rodríguez Bravo
págs. 125-144
Construir el nou perfil de la professió de l'educació social
Cristina Vega Díaz, José Manuel de Oña Cots
págs. 147-166
Resiliència, metes, expectatives i actituds temporals en adolescents acollits residencialment
Asier De Paz Virto, Juan De Dios Uriarte, Verónica de los Reyes Mera
págs. 167-190
La veu quan se silencien les veus: Una proposta per a l’ús del titella com a recurs socioeducatiu i terapèutic amb adults amb malaltia mental
Eva Cristina Mesas Escobar
págs. 191-209