págs. 7-9
págs. 13-32
Competències del professional de l'educació social en la promoció de l'envelliment actiu
Gema Belchí Romero, Silvia Martínez de Miguel López, Juan Antonio Salmerón Aroca
págs. 33-56
Bones pràctiques en l'atenció socioeducativa amb les persones amb TEA: una aproximació a les necessitats formatives professionals
Monike Gezuraga Amundarain, Leire Darretxe Urrutxi, Idoia Legorburu Fernández, Zuriñe Sanz Esparza, Kattalin Izagirre Oyanarte
págs. 57-82
págs. 83-108
La professió de l'educació social a Espanya: una mirada universitària
María Dolores Eslava Suanes
págs. 109-128
Ana Álvarez Fernández, Javier Herrero Martín
págs. 131-153
La qualitat de la formació a les organitzacions de tercer sector social: situació actual i propostes de millora
Sonia Fajardo Martinez
págs. 154-174
Maite Marzo Arpón, Paula Galan Sanz
págs. 177-199
Miquel Salmerón Medina, Laura Real Gisbert
págs. 200-218
Laia Mas Expósito, Juan Antonio Amador Campos, Mercè Triay, Lluís Lalucat-Jo
págs. 219-236