Adolescents que construeixen la seva imatge digital a les xarxes socials: aprenentatges informals, competències transmèdia i perfils professionals
Maria-Jose Masanet, Israel Vázquez Márquez, Fernanda Pires de Sá, Débora Lanzeni
L’educació-acció mediàtica i digital entesa com una dietètica
Víctor Sampedro Blanco , Pedro Hernández, Francisco Javier López-Ferrández, Segundo Moyano Mangas
Els vídeos a les xarxes socials i els blogs corporatius: anàlisi dels perfils de les biblioteques públiques catalanes durant el primer mes de confinament de la COVID-19
Juan-José Boté-Vericad, Maria José Sola Martínez
Característiques situacionals del comportament informacional durant el confinament per la COVID-19:: resultats d'una enquesta
Govern obert i accés a la informació: un estudi de cas sobre l'impacte en l'economia local
Antonia Ferrer Sapena, José Manuel Calabuig Rodríguez, Enrique A. Sánchez Pérez, Christian Vidal Cabo
José Luis Herrera Morillas
Analítica web en revistes acadèmiques d'accés obert:: justificació, planificació i aplicacions
Altaveus intel·ligents i skills: una eina per fomentar la lectura infantil?