págs. 1-2
Xavier Fontich Vicens, Carmen Rodríguez Gonzalo
págs. 3-6
La concepció de la gramàtica subjacent a les avaluacions a la Suïssa francòfona
Verónica Sánchez Abchi, Jean-François De Pietro
págs. 7-25
Ibon Manterola Garate, Leire Díaz de Gereñu Lasaga, Inger Margareta Almgren Spare
págs. 26-39
págs. 40-58
págs. 59-77
La classe de llengua com espai de resistència a la mirada monocèntrica i unipolar de l'espanyol
María López García
págs. 78-96
L'ús d'aspectes de la gramàtica generativa en l'ensenyament de la gramàtica de L1 i L2
Michalis Georgiafentis, Sila Klidi, Angeliki Tsokoglou
págs. 97-121
Presència de la formació en Arts Visuals en els estudis de Grau de Mestre/a de Primària i Infantil
Silvia Martínez Gallego, Ana María Botella Nicolás
págs. 122-136
«Què hi posa allà?»: Del du-rama i el K-pop a un curs de coreà
Elisa Moya Ruiz, Marina Orfila Febrer, Clàudia Tarragó Pascual, Daniel Cassany Comas
págs. 137-155
Aitor Garcés-Manzanera
págs. 156-175
Irene López Secanell, Enric Ortega Torres
págs. 176-192
Pilar Román Sanchis
págs. 193-208
págs. 209-212
págs. 213-216