págs. 467-468
Attitudes Toward Communicative Language Teaching: The Case of EFL Learners and Teachers
Mohammad Khatib, Arezoo Ashoori Tootkaboni
págs. 471-485
Rana Hasan Kandeel
págs. 487-502
Rosalva Angélica Alamillo Olivas
págs. 503-519
Standard Arabic and Algerian Languages: a sociolinguistic Approach and a Grammatical Analysis
Nassima Kerras Kerras, Moulay-Lahssan Baya Essayahi
págs. 521-535
La enseñanza en equipo como un modelo alternativo en la formación práctica de profesores de inglés:: un estudio de caso en Chile
Malba Barahona, Ximena Ibaceta
págs. 539-553
Consuelo Aponte Montejo
págs. 555-573
Transmediação do livro-alfabeto Hoje sinto-me...: uma leitura comparativa de duas edições
Inês Costa
págs. 575-588
Mauricio Tossi
págs. 589-604
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English
María Amor Barros del Río
págs. 607-618
Noun Phrases or Syntagmatic Compounds? A Discussion on the Spanish Variety Used in Valle de Aburrá
José Luis Orduña López
págs. 619-636
Juan Carlos Diaz Vasquez, Maria Alexandra Guerra Aranguren
págs. 637-650
Norman Darío Gómez Hernández
págs. 653-657