págs. 6-7
Els Professionals d’allò socioeducatiu com a investigadors: la creació de coneixement
págs. 11-23
La Declaració de Moscou sobre els Drets de la Infància (1918): una aportació des de la història oculta dels Drets de la Infància
Manfred Liebel
págs. 24-42
Eloy López Meneses, Esteban Vázquez Cano, Esther Fernández Márquez
págs. 43-57
Esport i educació: notes sobre el concepte d’esport formatiu i la seva relació amb la competició
Mauro Valenciano
págs. 58-72
Els Educadors socials com a protagonistes d’un projecte transformador: una experiència socioeducativa per a repensar la intervenció amb adolescents
Asier Huegun Burgos, Arkaitz Lareki Arcos, Xabier Etxague Alkalde
págs. 73-87
Investigació dels perfils professionals d’educació social: el TFG, una oportunitat per a la recerca aplicada
María Dolores Dapía Conde
págs. 88-101
págs. 105-122