José Miguel Leo Barragán
págs. 5-9
Educació social: quina formació per a quin professional?
págs. 11-27
La supervisió: una eina per a la reflexió eduacativa
Segundo Moyano Mangas
págs. 29-40
Toni Garín
págs. 41-52
El què, el com i el per què de la formació continuada de l'educador social
Enric Lletjós Llambies, Pilar Morros
págs. 53-65
La formació inicial dels educadors socials en el context de l'EEES: reflexions i reptes
págs. 67-80
Els llocs de la supervisió: consideracions sobre la supervisió en equips educatius
Enric Bolea López
págs. 81-96
La ignorància i la il·lusió, els millors aliats per a la formació
Soledad Hernández, Joan Jordi Muntaner Guasp
págs. 97-105
Aprendre treballant, aprendre dels companys
Susana Gracia Albareda, Juan Antonio Martínez, Montse Sánchez, Joan Huguet, Xavier Botanch, Elisabet Boó Martín, Antonio Fernández
págs. 107-119
págs. 121-136
págs. 137-149
Formació i pràctiques significatives
Aleix Caussa
págs. 151-167