Infància i educació social y acció política
Francesc Pané
págs. 13-16
El dret a la participació dels infants
Jordi Cots i Moner
págs. 17-24
págs. 25-36
La participació en el món dels adolescents
Gloria Ferrer
págs. 37-42
págs. 43-52
Aula 15: l'abordatge de l'absentisme a l'ESO
José M. Altés, M. José Domínguez
págs. 53-58
L'educador social i el treball a les escoles
Enriqueta Aznar, Dídac Boix, Feli Cuadrado, Agustí Ferrándiz, Joan Josep Izquierdo, Tina López, Jordi Molina, Joan Pau Torralba Vicens, Patricia Velilla, Ángel Zàforas
págs. 59-64
L'educador social i l'absentisme escolar
Josep Vallés Herrero
págs. 65-74
Educació i infància in risc: acció i reflexió en l'ámbit social
Anna Jolonch
págs. 75-84
La Institució "un rai enmig del mar": reflexions entorn d'una experiència
Adelaida Fernández, Nuria Nieto
págs. 85-91
infants en situació de risc social: de qui parlem?
Lluís Toledano
págs. 91-98
Judit Crivellé, Joan-Josep Vallès
págs. 99-114
Infància en risc. Abusos sexuals a menors: l’experiència des del món associatiu
Pilar Polo
págs. 115-120
Intervenint amb adolescents i pares
Andreu Peláez
págs. 121-142
Estràtegies d'intervenció en medi obert
Jordi Burcet, Puri Forné, Marcia Macías, Empar Medà, Salvador Miquel Peris, Carmen Ponce Alifonso
págs. 143-168
El centre obert: un espai humà, plural i divers
Eliezer Rosinach
págs. 169-176
"L'hora del cafè": una experiència de treball amb pares i mares des d'un centre obert
Montserrat Castelló Badia, Ana Isabel González, Jordi Navarro, Miriam Valcárcel
págs. 177-188
Esbargi: un model socioeducatiu en medi obert
Marta Serra, Rosa Fernández
págs. 189-208
Recursos municipals en la salut materno-infantil
Gloria Atarés Sanmartín, Emilia Caballol Vilaró
págs. 209-214
Infància, discapacitat i educació social: a la recerca d'una geografia introbada
Jordi Planella
págs. 215-222
Treball en xarxa ente àmbits educatius i socials: una opció responsable
Francesc Crua i Carreras, Teresa Barceló
págs. 223-230
Fem feina: un servei d'inserció
Fina Espinosa, Joan Valls
págs. 231-238
Jordi Baiget
págs. 239-245