Presentació: TIC i Educació Social
Iolanda Maurici
págs. 5-13
Pedagogia i tecnologia de l'esperança: l'educació social i les noves formes tecnològiques d'acompanyament
Jordi Planella, Oscar Martínez Rivera
págs. 15-32
Educació social i tecnologies de la informació i la comunicació: impactes i reptes. Reflexions d'un educador TIC
Juan Antonio Pérez
págs. 33-45
El treball mulimèdia i comunitari de Ravalnet
Aida Sánchez de Serdio Martín
págs. 47-58
Poden ser les TIC un element de construcció comunitària?: reflexions entorn de la informàtica en l'acció social
Guillermo Rojo Sánchez, Xavier Capdevila
págs. 59-69
La participació ciutadana des dels mitjans digitals: mites i realitats
David Casacuberta Sevilla
págs. 71-81
Usos i reptes de les TIC a les organitzacions socials
Jaume Albaigès
págs. 83-90
Sobre l'addicció a Internet i al telèfon mòbil
Xavier Carbonell, Marta Beranuy Fargues, Carla Graner, Montserrat Castellana Rosell, Ursula Oberst
págs. 91-102
Dinamitzador del projecte Òmnia: nou perfil professional
Sonia Castro, Maite Parés
págs. 103-112
L'ús de les TIC com a eina educativa i terapèutica en el context penitenciari: el projecte Òmnia a les presons catalanes
María Bobes, Aida Garcia
págs. 113-124
Alexandra Haglund
págs. 125-131
Joves fotògrafs: una altra manera de comunicar-se
Pep Rius
págs. 133-137
Reptes de les TIC amb gent gran i gent gran amb dependència
Xavier Lorente Guerrero
págs. 139-149
EspaiPC: les noves tecnologies aplicades al món de la paràlisi cerebral
Esther Jolonch
págs. 151-158
Les TIC a l'educació social: entorns de treball i exemples d'ús
Pere Ramon Marquès Graells
págs. 159-173