B
uscar
R
evistas
T
esis
Acceso usuarios
Acceso de usuarios registrados
Identificarse
¿Olvidó su contraseña?
¿Es nuevo?
Regístrese
Ventajas de registrarse
Ayuda
Ir al conteni
d
o
De l'escola inclusiva a les escoles "diferenciades"
Autores:
Josep Maria Jarque Jutglar
Localización:
Àmbits de psicopedagogia i orientació
,
ISSN-e
2339-7454,
Nº. 38, 2013
(Ejemplar dedicado a: Estiu 2013 (1a època)),
págs.
6-17
Idioma:
catalán
Títulos paralelos:
De la escuela inclusiva a las escuelas "diferenciades"
From the inclusive school to the "differentiated" schools
Enlaces
Texto completo
Resumen
--
Referencias bibliográficas
Del patriarca zen Yumen. Citat en “Petit traité de l’abandon” Alexandre Jollien. Éditions du Seuil. Paris 2012
Era el primer graó en el procés d’integració escolar, seguit per la integració funcional per finalment assolir la integració social.(Söder....
Jarque, J.M El present realitzable. Terrassa, desembre 1999
Serra Capallera, J. (2013) Nens malalts? Àmbits de Psicopedagogia nº 37/ hivern 2013/p.4
No hem pogut fer la comparativa d’aquestes dades, aquí com en les altres etapes, les del curs anterior. Ho deixem per a una millor ocasió.
Seria interessant, també, poder comparar aquestes dades, així com les de les altres etapes, amb les corresponents del curs passat....
Resultat de la suma dels dos subgrups que la LEC estableix: un el dels 18.416 alumnes “amb necessitats educatives especials” i l’altre el...
Opciones
Mi Ágora
S
elección
Opciones de artículo
Seleccionado
Opciones de compartir
Opciones de entorno
Sugerencia / Errata
©
2025
INAP
- Todos los derechos reservados
Ayuda
Accesibilidad
Aviso Legal
¿En qué podemos ayudarle?
×
Buscar en la ayuda
Buscar