O atractivo de Schutz forA da filosofía, consiste en cómo a súa teoría da ciencia (1) ten ampla e receptiva das ciencias non naturalistas en canto ciencias que se ocupan principalmente da cultura e das persoas ("ciencias culturais"); (2) clarexa conceptos básicos e métodos, empezando polos relativos ao significado subxectivo e á interpretación (básicos en todas as ciencias culturais e polos que estas poden ser chamadas cualitativas e/ou interpretativas) e resta importancia aos métodos formais; (3) aborda disciplinas non filosóficas dun xeito respetuosos e cooperador e non dun xeito dominante, incluíndo refiexións dos científicos culturais sobre as súas mesmas disciplinas, pois son eles quenes deciden sobre calquer cambio que se propoñan; e (4) proporciona polo menos o comenzo de refiexións sobre disciplinas prácticas baseadas na ciencia.
Palabras clave: Alfred Schutz, Ciencias culturais, Economía, Xurisprudencia, Ciencias sociais, Socioloxía, Significado subxectivo, Interpretación subxectiva, Metodoloxía, Filosofía da ciencia social, Teoría da Ciencia.