"Escape room" educativa: Concepció dels futurs mestres d'Educació Secundària d'specialitat d'Educació Física i Tecnologia sobre l'experiència de dissenyar i participar en una "escape room" educativa I
Deterding, S., Dixon, D., Khaled, R., y Nacke, L. (2011). Gamification: towards a definition. Recuperado de http://gamification-research.org/wp-content/uploads/2011/04/02-Deterding-Khaled-Nacke-Dixon.pdf
Fernandez-Rio, J. (2018). De los desafíos cooperativos a las edicoop-Escape rooms. XI Congreso Internacional de actividades física cooperativas....
Fernandez-Rio, J., Sanz, N., Fernández-Cando, J., y Santos, L. (2017). Impact of a sustained cooperative learning intervention on student...
Fernández, M. R. (2006). Reseña de "Metodología participativa en la enseñanza universitaria" de Fernando López Noguero. Revista Interuniversitaria...
Hita, A., y Sanchez, C. (2017). Desarrollo de una escape room mediante tecnologías de realidad virtual para aplicaciones de formación. (Tesis...
Kapp, K. M. (2012). The gamification of learning and instruction: game-based methods and strategies for training and education. San Francisco:...
Morin, E. (2006). Articular los saberes. ¿Qué saberes enseñar en las escuelas? México: Centre National de la Documentation Pédagogique (CNDP).
Monaghan, R., y Nicholson, S. (2017). Bringing escape room concepts to pathophysiology case studies. Journal of the Human Anatomy and Physiology...
Nicholson, S. (2015). Peeking behind the locked door: A survey of Escape room facilities. Recuperado de https://goo.gl/1eaC7G
Nicolescu, B. (1996). La transdisciplinarité. manifeste. Monaco: Éditions du Rocher.