BUNDESANSTALT FÜR LANDWIRTSCHAFT UND ERNÄHRUNG (2018). Federal Office for Agriculture and Food. Ökolandbau.de, https://www.oekolandbau.de...
BUNDESMINISTERIUM FÜR ERNÄHRUNG UND LANDWIRTSCHAFT, BEL (2018): Ökobarometer 2018, Januar 2019 https://www.oekolandbau.de/fileadmin/ redaktion/dokumente/service/Zahlen/Oekobarometer2018.pdf,...
BUNDESMINISTERIUM FÜR ERNÄHRUNG UND LANDWIRTSCHAFT, BEL (2017): Ökobarometer 2017, April 2017 http://www.bmel.de/SharedDocs/Downloads/Ernaehrung/Oekobarometer2017.pdf?__blob=publicationFil...
CONSEJO DE LA UNIÓN EUROPEA (2007). Reglamento (CE) 834/2007 sobre producción y etiquetado de productos ecológicos. Publicado en DOUE, nº...
COMISIÓN DE LAS COMUNIDADES EUROPEAS (2008)a. Reglamento (CE) 889/2008. Normas de aplicación del R 834/2007 para producción, etiquetado y...
COMISIÓN DE LAS COMUNIDADES EUROPEAS (2008)b. Reglamento (CE) 1235/2008. Normas de aplicación del R 834/2007 para importaciones de terceros...
COMISIÓN EUROPEA (2010). Reglamento (UE) 271/2010 de la Comisión de 24 de marzo de 2010 que modifica el Reglamento (CE) nº 834/2007 del Consejo,...
COMISIÓN EUROPEA (2018). Reglamento (UE) 2018/848 del Parlamento Europeo y del Consejo de 30 de mayo de 2018 sobre producción ecológica y...
DARBY, M. R. y KARNI, E. (1973). Free Competition and the Optimal Amount of Fraud. Journal of Law and Economics, 16: p. 67-89.
DE MAGISTRIS, T. y GRACIA, A. (2008). The decision to buy organic food products in Southerm Italy. British Food Journal, 110 (9): p. 929-947.
VERBRAUCHERPREISE IN EUROPA: DEUTSCHE LEBEN GÜNSTIGER ALS DIE MEISTEN NACHBARN, 22.06.2015, http://www.spiegel.de/wirtschaft/service/preisein-europa-deutsche-leben-guenstiger-als-die-meisten-nachbarn-a-1040064.ht...
WIER, M. y CALVERLEY, C. (2002). Market potential for organic food in Europe. British Food Journal, 104 (1): p. 45-62.
WYCHERLEY, I. (2002). Marketing relationships in the UK organic food sector. Journal of Marketing Management, 18: p. 673-692.
YIRIDOE, E.K; et al. (2005). Comparison of consumer perceptions and preference toward organic versus conventionally produced foods: a review...
ZANOLI, R. y NASPETTI, S. (2002). Consumer motivations in the purchase of organic food. British Food Journal, 104 (8): p. 643-653.
ZEITHAML, V.A. (1988). Consumer perceptions of price, quality and value: a means-end model and synthesis of the evidence, Journal of Marketing,...