Kotler, P. & Kotler, N. (1999). Political Marketing: Generating Effective Candidates, Campaigns, and Causes. En: Newman B. I. (ed.), Handbook...
Mansour, N. (2009).Science teachers‟ beliefs and practices: Issues, implications and research agenda. International Journal of Environmental...
Murcia, N . , y Jaramillo, G. (2008) . Complementariedad. Armenia , Colombia: Kinésis.
Pajares, M. F. (1992). Teachers' beliefs and educational research: Cleaning up a messy construct. Review of Educational Research, (62),...
Perdomo, J. M. (2015). Creencias de los estudiantes, profesores y acudientes del grado noveno de bachillerato sobre la evaluación en una institución...
PNUD (2013). Explorando la dinámica de la participación política juvenil en la gobernabilidad local de América Latina. Recuperado de http://www.juventudconvoz.org/archivos/fotolasamericas/dinamicas-jovenes-participacion.pdf.
Reguillo, R. (2010). Los jóvenes en México. México, D. F.: FCE/Conaculta.
Rodríguez, M. (2006). Psicología de la creatividad. México: Pax México.
Rokeach, M (1968).Las creencias, actitudes y valores: Una teoría de la organización y el cambio. San Francisco: Jossey-Bass.
Salazar, C. (1994). Marketing político. Bogotá, Colombia: Japro.
Sobbrio, F. & Navarra, P. (2010). Electoral participation and communicative voting in Europe. European Journal of Political Economy, 26(2),...
Strauss, A., & Corbin, J. (2002). Bases de la Investigación Cualitativa "Técnicas y Procedimientos para Desarrollar la Teoría Fundamentada"...