Hancock, M. (2010). Telling ELT. Tales out of School. Motivation: the inside story. Procedia Social and Behavioral Sciences, 3, 24- 27.
Kee-Hong, Ch., Saperstein, A. M. y Medalia, A. (2012). The relationship of trait to state motivation: the role of self-comptetency beliefs....
Malone, T. (1981). Towards a theory of intrinsically motivating instruction. Cognitive Science, 4, 333-369.
Martínez Lirola, M. y Rubio Alcalá, F. D. (2012). Foreign language as a social instrument in the European Higher Education Area. Journal of...
Medina, F. (2009). Propuesta de AICLE para Español y Ciencia. Recuperado de
http://www.educacion.gob.es/dctm/redele/Material-RedEle/Biblioteca/2010_BV_11/2010_...
Navés, M. T. y Muñoz, C. (2000). Usar las lenguas extranjeras para aprender y aprender a usar las lenguas extranjeras. Una introducción a...
Navés, M. T., Muñoz, C. y Pavesi, M. (2002). Second Language Acquisition for CLIL. En G. Langé y P. Bertaux (Eds.), The CLIL Professional...
Parlamento Europeo y Consejo de la Unión Europea (2006). Recomendación 2006/962/CE del Parlamento Europeo y del Con- sejo sobre las competencias...
Real Academia de la Lengua (2001). El diccionario de la lengua española. Recuperado de
http://rae.es/recursos/diccionarios/drae
Skinner, B. F. (1938). The behavior of organisms. New York: Appleton.
Tratado Constitutivo de la Comunidad Europea (2002). Diario Oficial de las Comunidades Europeas, C325/33. Recuperado de https://www.boe.es/legislacion/enlaces/documentos/ue/Trat_EC_consol.pdf
Thorndike, E. L. (1911). Animal intelligence. New York: The Macmillan Company.
Unión Europea (2011). Europa. Síntesis de la legislación europea. Recuperado de
http://europa.eu/legislation_summaries/education_training_youth/lifelong_...