Fidler, R. (1998): Mediamorfosis. Madrid: Granica, p. 439.
Flores, J. (2008): El «Blog Band» de la información. En: Jesús F.; Cebrián, M., y Estévez, F. (ed.) Blogalaxia y periodismo en la Red. Estudios,...
Flores, J. (2011): Reinventar el Periodismo y los Medios. Madrid: Fragua, p. 254.
García de Torres, E.; Lyudmyla, Y.; Rost, A.; Calderín, M.; Rojano, M.; Concha, E.; Said, E.; Jerónimo, P.; Arcila, C.; Serrano, A.; Badillo,...
Gilin, P. (2008): New Media, New Influencers and Implications for Public Relations. Journal of New Communications Research and Institute for...
Hart, K. (2009): An Anthropologist in the World Revolution. Anthropology Today, vol. 25 (6), 24-25. http://dx.doi.org/10.1111/j.1467-8322.2009.00702.x
Lewis, C., y Fabos, B. (2005): Instant Messaging Literacies, and Social Identities. Reading Research Quaterly, vol. 20 (4), 470-501. http://dx.doi.org/10.1598/RRQ.40.4.5
McCombs, M.; Einsiedel, E., y Hugh, D. (1991): Contemporary public opinion. Estados Unidos: Routledge, p. 114.