The COVID-19 Pandemic and its Implications for Food Consumer Behavior: A Bibliometric Analysis of Institutionally Affiliated Research in Brazil
Antonio Carlos Franco, Luciane Silva Franco
págs. 13-25
Factors related to Quinoa Consumption in Peru during the COVID-19 Pandemic
Angie Higuchi, Rocío Maehara, Luz de los Ángeles Sánchez Pérez
págs. 27-42
Guillermo Alfredo Zamacona Aboumrad, Karla Barajas Portas
págs. 43-58
Hábitos de compra y consumo de alimentos durante las cuarentenas por COVID-19 en Bogotá
Christian Acevedo Navas, María Angelica Osorio Romero
págs. 59-74
María Laura Jiménez Arias, Susan Arce Gutiérrez, Margie Faith Vargas
págs. 75-87
Analyzing Academic Discourse Evolution on Consumer Behavior and COVID-19 Using Topic Modeling
Victor W. Bohorquez Lopez, Manuela Gutiérrez Leefmans
págs. 89-103
Customer Value Co-creation Behavior in Times of COVID-19: The Case of the Mexican Food Service Delivery Ecosystem
Juan Gabriel Figueroa Velázquez, Moisés Rubén Zamora Ramos, Norma Arely Zúñiga Espinosa, Irma Hernández Aranda
págs. 105-117
Comercio electrónico y hábitos de los consumidores durante la pandemia de COVID-19 en México
Víctor Béjar Tinoco, Marco Alberto Valenzo Jiménez, Flor Madrigal Moreno, Salvador Madrigal Moreno, Osval Antonio Montesinos López
págs. 119-134
Creencias normativas y confianza: una adaptación del modelo de aceptación tecnológica al e-commerce durante la pandemia por COVID-19 en Ecuador
Lorenzo Bonisoli, Kerly Lisseth Castillo Leyva
págs. 135-149
Pedro Juan Martín Castejón, Alberto Gómez Martínez
págs. 151-166