pág. 5
Joan Ferrerós, Puri Abarca, Sandra Adam Auger, Joan Sala, Dani Vivern, Xavi Xargay i Oliva, Eusebi Puigdemunt, Joan Domènech, Lluïsa Matarrodona
págs. 6-10
pág. 11
págs. 12-17
Accions paisatgeres: art i paisatge contemporanis a les comarques gironines
Ignasi Esteve
págs. 18-23
págs. 24-29
págs. 30-32
pág. 33
págs. 34-37
págs. 38-39
El Llibre de l’art de quynar (1787), de fra Sever d’Olot, i altres fantasies gastronòmiques
Pep Vila Medinyà
págs. 40-41
Viatge als centres escolars gironins- Una mostra de la vitalitat educativa
David Pujol i Fabrelles
págs. 42-43
Viatge als centres escolars gironins- La realitat educativa gironina
Josep Maria Garcia i Balda
págs. 44-47
págs. 48-50
págs. 51-53
págs. 54-56
págs. 57-59
Viatge als centres escolars gironins- Acompanyar els primers anys de l’infant
Gemma Castanyer Mora
págs. 60-61
págs. 62-63
págs. 64-65
Viatge als centres escolars gironins- Complexitat social i noves metodologies
Lluís Serrano Jiménez
págs. 66-67
págs. 68-70
págs. 71-73
Viatge als centres escolars gironins- La riquesa de la diversitat cultural
Josep M. Dacosta (coordinador)
págs. 74-75
págs. 76-79
Viatge als centres escolars gironins- Educar des de l’obertura i la reflexió
Margarida Falgàs Isern
págs. 80-81
págs. 82-83
Viatge als centres escolars gironins- Una escola de natura
Marta Ollé, Jana Darnés, Sara Gómez
págs. 84-85
Viatge als centres escolars gironins- La convivència en la diversitat
Francesc Montero Aulet
págs. 86-87
págs. 88-89