págs. 6-12
Educadors i educadores socials a l’escola: el seu sentit, noves necessitats i noves estratègies
Luis Sáez Sáez
págs. 15-38
Eva Bretones Peregrina, Jordi Solé Blanch, Julio Meneses
, Miquel Castillo Carbonell, Sergi Fàbregues Feijóo
págs. 39-58
L’aportació dels educadors i educadores socials a la secundària: competències, funcions i criteris per a un nou àmbit de treball professional
págs. 59-77
La realitat dels educadors socials a l’Estat espanyol: Experiència evolutiva en els centres d’educació secundària d’Extremadura
David Galan
págs. 78-103
Lluís Monjas Manso, Ester Rafel Cufi
págs. 104-125
Cent vint-i-cinc anys de les colònies per a infants a Catalunya: La diversificació d’una vivència extraordinària
págs. 129-147
Educació social com a acció transformadora: Una via per a l’emancipació ciutadana
Nieves Martín Bermúdez
págs. 148-162
Avançant en la vida independent de les persones amb discapacitat: el rol dels professionals de suport
Mònica Oliveras Garriga, María Pallisera i Díaz
págs. 163-179
L’educació social a l’escola des del punt de vista dels professionals de l’educació social
Elisabeth Arpal Salvador
págs. 180-201



